Oeps iets wat achtergebleven 🙈

20 augustus 2018 - Koh Tao, Thailand

Updateeeeee:
18 augustus: zijn we vanaf koh samui naar koh tao gegaan met de ferry. We hadden een ongeplande tussenstop op koh pangang. Daar hebben we onverwacht 3 uurtjes aan het water doorgebracht. Waarna onze reis met de ferry door ging naar koh tao.
Rond 19.30 waren we in koh tao aangekomen. Waar we hebben gelopen naar onze bungalow. WAT EEN LEUKE PLEK!!!
In de avond hebben we nog even een studie gemaakt voor het duiken.

19 augustus:
ONZE 1E EN 2E DUIKLES!!!!! (Voor mark de 1e en voor mij de 2e).
Eerst wat theorie gekregen waarna we het zwembad in zijn gegaan. Daar hebben we alle mogelijke handelingen doorgenomen en geoefend. Wat was dat al tof. Lekker klein groepje (met zijn 5e) in de avond waren we vrij en zijn we redelijk optijd naar bed gegaan.

20 augustus:
DIT WAS NOG LEUKER!!!

We hebben vandaag 2 duiken gemaakt in de zee. Vandaag zijn we 12 meter diep gegaan. Super gaaf! Ging allemaal makkelijker dan verwacht. Helaas konden we geen foto's maken omdat dat niet mocht aangezien het nog lessen zijn.
Maar wat hebben we nou eigenlijk gezien?
Nouuuu.... heeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeel veel vissen. Vooral veel hele felle blauwe visjes, een zee slang, grote vissen, kleine vissen, warte vissen, zwart met blauwe vissen, zand, witte vissen, koraal, gele vissen, handen in ons gezicht van mede duikers, rog, flippers en nog 100 meer andere vissen. In andere worden. Nu al meeega tof!!!

Nu gaan we lekker slapen. Want morgen is het weer optijd dag.

Slaaplekker allemaal💋❤

1. Alexandra:
    21 augustus 2018
    Ziet er weer goed uit maar jullie begrijpen natuurlijk wel dat jullie nu straf punten hebben 3 dagen geen verslag kan niet hoor