Tsja weer wat minder geld om mee te sjouwen

7 augustus 2018 - Phuket, Thailand

Gister zijn we na een lange reis aangekomen in phuket.
Waar we gelijk naar onze kamer zijn gegaan om de spullen uit te laden.
Even gedouched en wat wezen eten en drinken in de stad.

Vandaag hebben we met een speedboot de phiphi toure gedaan. We zouden naar 4 phiphi eilanden gaan. Ja klopt zouden😉 het waaide enorm hard vandaag. Dus het water was lekker wild. Bij het 1e eiland hebben we daardoor ook niks in het water kunnen zien (te veel zand wat omhoog kwam). De volgende 2 eilanden konden we niet op omdat het te gevaarlijk bleek te zijn. Bij het 4e eiland kregen we de tijd om wat te eten. Maaaar de tijd moest blijkbaar wel ergens vandaan gehaald worden want we hebben nog met 5 min gehad om het eiland te bekijken (zo ver gezien erg mooi en heel erg touristisch).

Terug naar phuket moesten we met de ferry omdat het te gevaarlijk werd op zee.
Al dus.... we hebben de eilanden van ee afstand gezien. En een erg avontuurlijke heenreis gehad.

Maar om toch nog even positief af te sluiten!!!
WIJ HEBBEN EEN OREO IJSJE OP! En die was echt heel lekker.