De 1e dag in chiang mai

1 augustus 2018 - Chiang Mai, Thailand

Vanmorgen rond 6 uur kwamen we in chiang mai aan.
Nog even een taxi regelen en op naar het hotel. Gelukkig kochten we naar binnen.
Lekker douchen en op het briljante idee komen om een scooter te huren en het dorp/stad te verkennen en de berg op te rijden (wat 5 uur lopen zou zijn). Zo gedacht zo gedaan. Om 8.00 uur zaten we op de scooter.

Eerst even rond gereden en tempels bekeken. Hierna hebben we onze activiteit voor morgen gepland. Rond een uurtje of 13.00 gingen we als een jekko naar de bovenkant van de berg.
Super druk dus zijn we nog een stukje verder gereden waar we letterlijk in de wolken zaten.

Er leuk. Maar wel erg gek. (WE MOESTEN LINKS RIJDEN😵)

Net wezen uit eten. Nou voor iedereen die wel eens commentaar krijgt op zijn eten. Laat ze naar dat restaurant gaan. Dat was echt heel vies😲 gelukkig weg kunnen spoelen met een welbekende magnum. Mmmmmm.

Morgen gaan we zo iets leuks doen!!!! Maar dat vertel ik dan pas.